fredag 27 december 2013

En godare fortsättning

Nemen hej & god fortsättning på er! :D
Hoppas ni haft en god godare godast jul!

Min var nästan lite för god, hjälp vad jag gillar ett kylskåp under juletid!

Igår tränade jag så julskinkan höll på att hoppa ut igen. Rekommenderar inte vristhopp efter tre dagars hets-ätning! Gick istället på lite styrka. Så mycket skönare att stå still & låta benen jobba! De gick helt klart bättre.

Men tyvärr följde den mosiga och trötta kroppen från igår med även till idag. Hann under passets börjar med att tänka en snabb tanke "att de här går aldrig". ...Men så fort jag tänkt de så hörde jag hur dumt de lät. Ge upp, nepp nepp! Efter två vilodagar & ett kom i gång pass. Jag borde va pigg, det borde bli ett bra pass. Så tjopp så vände jag på steken & hoppade istället två cm högre än jag hittills gjort i höst/vinter. Skrek ett jubel JAAA & studsade runt lite.

Nu väntar bara träningsperset på att få stryk också så känns de som att inne-säsongen kan få börja :)

Ha de gott godare godast!
Kram Sofie 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar