söndag 1 juni 2014

Ekshärads marknad

Alltså det finns verkligen bilder i uppsjö, så mycket på en dag. Jag var tvungen att begränsa mig lite, här kommer mina favoriter. 

Jag har haft en helt underbar helg i Ekshärad. Lördagen startade med att jag åkte upp till gamla goa friidrottsarenan -höökborgen & såg 4-12 åringar springa minijogg (nedan är de yngsta). Jag blev alldeles rörd & grät glädjetårar, delade ut kexchoklad & medaljer & njöt i solen. Det var världens bästa start på en lördag!


Efter minijoggen var det dags för marknaden nere i "stan". Här ser ni höjdmattan placerad utanför sportbutiken (vet att det ser ut som en garageuppfart, hihi, men det är längst med riksväg 62). Jag hoppade några hopp, men mest hejade jag fram yngre förmågor som ville testa på att hoppa.
Som slut-kläm på det hela kom min allra första tränare och kramades. Så go! Fick massa energi & ja, vet ni va. Det var världens bästa slut på lördagen också!

Tänk vad mycket 1 dag kan göra. Precis såhär lycklig har jag känt mig 24/7. Stort tack till alla som kom förbi. Jag är så glad för att jag hann träffa så många, prata med er och kramas. Fina minnen kommer tillbaka :)

Hoppas ni alla haft en underbar helg!
Kram på er:)










4 kommentarer:

  1. Hej! Ska du vara med i Lag-EM? Eller vet du vilka svenskar som ska det?
    Mvh
    Elin :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Elin! Ingen som vet än, uttagning är den 15/6. Håll gärna en tumme :) på http://www.friidrott.se/elit/uttag/uttagning14u.aspx kommer det ut vilka som blivit uttagna :)
      Ha en bra tisdag :)

      Radera
    2. Okej! Jag håller tummarna! :) Detsamma!

      Radera