söndag 22 juni 2014

Midsommar

Godmorgon söndag!

Dag tre av midsommar. Va in i bänken härligt det är med SÅHÄR mycket ledighet (hihi, eller ja, jag har ju sommarlov. Men de är härlig när alla andra också är lediga)

Midsommar, det i fredags, firades nere i stan vid ett av Karlstads grönområden. Vi lekte lekar så marshmallows sprutade ut ur munnen, spelade "orättvis" kubb. Vi hade visst medvind hela tiden enligt de andra laget;) puuuh, dåliga förlorare ;)
...blev attackerade av fiskmåsar & grillade till både fåglarna och oss själva. Jag skrattade mig hes och de va en sjukt bra kväll! :)

Försöker för glatta livet att få in en marshmallow till ;) ...de gick inte 

Idag stå midsommar nr. 2 på schemat. Hade så kul i fre så vi kör en gång till ;) haha! Nääää, men några vänner rymde till Dalarna så vi bommade varandra i fredags, så hej hopp, vi kör en extra dag :) inte mig emot!

Först ska jag bara fixa ihop ett grymt hoppstyrkepass. Därefter väntar sill, färskpotatis, goa röror & kubbturnering igen. Mumse-smaskens. Kan vi inte fira midsommar om två dagar igen & igen & igen!? Okej, Sry för hybris ;)

Nepp hepp. Börja dagen kanske. Dags för söndags-brunch!  Hoppas ni alla haft en riktigt skön midsommarhelg, skuttat runt, ätit gott & njutit av ledighet!

Kram på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar