torsdag 19 juni 2014

En fotograf på träningen

Skuttade höjd i förrgår. Hade då med mig både sambo och en fotograf, förutom Mr. Coach då! Det kallar jag lyx :)

Det gick bra också. Hoppade i och för sig lite bergodalbana. Både högt och lågt. Men tillslut tyckte jag att vi kom på riktigt smarta grejer & jag gick hem nöjd!

Foto: Tommy Andersson
Tommy fick sista hoppet "på bild" eller smatter smatter sa de och så fanns de hur många bilder som helst. Han satte ihop dem i en snygg bildserie och skickade den till mig. Tack!

Lite kul att inte bara känna hur det kändes ibland utan också se det. Steg för steg. Då syns vad som görs bra & vad som ska förbättras. Mums kallar jag de! :)

Nu ska jag fortsätta min "ta hand om mig själv dag", jag fixar till i hemmet, tar hand om sånt jag inte hunnit med & däremellan äter jag gott & läser en bok. En skönlitterär sådan. Ingen juridik eller ekonomi. Åh så skönt det är!

Btw. Såhär enkel & god kan en lättare lunch vara utan att ta 25 min.
Prosciutto, ost & sweet-chili toast med halloumi & avokadosallad. Kolhydrater, fett & protein, allt under 5 min!


Hoppas ni alla har en såndär skön & go torsdag!
Kram på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar