fredag 27 juni 2014

Tävlingen

Heeeeej!

Status just nu:
Väska- NOLL
Tålamod- NOLL
Humör- TOPP
Känsla- TOPP

det här med att min väska fortfarande simmar runt någon stans i världen är ju fortfarande rätt tråkigt. Men jag har nått annat kul att berätta!

Jag hittade den berömda känslan igår. Det var SÅDÄR kul som bara höjdhopp kan vara & min ansatts satt som en smäck. Formen är också den riktigt god. Vann igår, på 1.82. Inget resultat att hoppa och jubla för egentligen. Men det där andra, den hittade känslan och ansatsen är så himla härligt! Det är det jag tar med mig & njuter till max av. Så himla glad för det. Nu börjat jakten på de bra höjderna på riktigt. Nu kör vi! :)

Nästa inlägg bjussar jag på lite bilder. Den här staden är fantastiskt mysig! :)

Tills dess, må bäst!

Kram på er!

En bild blir det idag iaf ;) prispallen igår :D

3 kommentarer:

  1. Grattis!
    Några lite konstiga frågor, men vad är dina rekord i femsteg, tresteg, stillastående längd, 60 m & jämfotadykning i höjd? :)
    Mvh
    Elin :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tack! :)
      Inte konstiga alls, kul att du frågar :)
      5-steg: 18.50
      3-steg (mångsteg): 8.32
      Stillastående längd: 2.52
      60: ingen aning :P
      Jämfota dykning i höjdhopp: ingen aning :P

      Radera