tisdag 10 juni 2014

En sommarlovs-dag

Så himla härlig. Nu har sommarlovet nått mig. Jag sover tills jag vaknar, äter frukost ute i trädgården, åker och tränar när frullen lagts sig & tar en picadelilunch med mig på vägen hem. Solar lite till efter maten & umgås med mina härliga grannar & vänner. Vi har nu "okkuperat" 5 lgh på "våran plätt" detta ger sjudundrandes härliga grillkvällar & en riktigt mysig atmosfär. Ett steg utanför dörren & sällskapet till frullen är kirrad. De kallar jag nice!

Igår gick jag & två grannar på en promenad ner till stadsträdgården. Tommy (ni vet han som tar alla härliga bilder till bloggen!?) skulle reka lite inför balen imorn & ville testa lite shysta idéer.

Såhär blev en bild. Såhär ser jag egentligen inte ut...han är en sjukt grym fotograf den där Tommy! Tjejerna kommer bli så nöjda med sina bal-bilder imorn. Lyllosar ;)

Nepp hepp, nu väntar Tingvalla på mig. Mot höjdmattan. Dags att skapa lite go känsla inför GP:t i helgen :)

Psssst. Har ett nytt mat-tips på lager, kommer ikväll eller imorn ;)

Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar