tisdag 17 juni 2014

Nytt, nytt, glad, glad :)

Kommer ni ihåg att jag hade ett givande samtal för någon vecka sedan!? 

...ville inte berätta för mycket just då. Men nu ni. Nu ska jag berätta!

Hade innan samtalet fått en provomgång med kläder som vi pratade om, efter samtalet fick jag sedan en liten omgång till & IDAG. Fick jag en helt ny uppsättning till. Nu är jag kittad från top till tå. En massa strumpor, shorts, tights och överdelar OCH jag älskar dem!

Ja. Vad pratar jag om nu då!?

Ska börja med hoppa & skrika ut i ett jubelskutt!! Så himla glad!! - Jag har ingått ett nytt samarbete med 2XU. Ni vet de där kläderna med stora X:et på låret. De är så man känner igen dem ;) men de är inte bara snygga att se på. Jag väljer dem för funktionen. Kompression är något jag använt en tid och verkligen gillar. Trycket som uppstår i musklerna. De är så himla mums de! De är dessutom att föredra när de kommer till återhämtning där de hjälper musklerna. Så TACK! Sånt himla stort TACK för att ni vill vara med i min satsning.

Det här fick jag idag! Snacka nice :)

Och såhär kan de se ut på: 
Och såhär när man tränar:
Och såhär när man tävlar:
Foto: solsta foto Fredrik Karlsson 

Ja ni hajar, jag har dem lite överallt ;)

Hoppas ni alla har en fin tisdag!
Kram på er!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar