onsdag 11 juni 2014

Tacos, tyyyyp

Jag är en total sucker för tacos. Men ibland kan det bli lite mycket sånt, flera dagar i veckan :O så tänkte för mig själv "att lite variation har ju aldrig skadat" ;) ...jag ville ha samma konsistensen och delvis smakerna, men va inte sugen på cream fraise eller köttfärs. Gick till affären & tillslut blev det såhär:
Basen är precis som till vilken taco-kväll som helst. Bröd och sallad. Såklart plockat jag från picadeli. Snacka om snabbmat, slapp hacka. Yey :)
Istället för taco-sås köpte vi ajvar. Det är det röda i kebabsåsen. Sjukt gott!
Och så..ingen köttfärs. Fick istället med mig picadelis kycklingspett. Färdigkryddade & bara att hacka ner i pannan. Stek i 2 min tills de fått färg, egentligen är de ju redan klara ;)
Och så, ner med allt i brödet
Vik ihop & mumsa. Jag åt 3st, de va så in i bänken gott. Vräk gärna på med ajvar, den är SÅ god till kycklingen :)

Smaklig spis 
Kram Sofie :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar