tisdag 3 juni 2014

Sommarlov

Jaaaaa! Imorn 13.15 är det min tur. Då hoppar jag ut från tentasalen i ett jubel-skutt. Så himla skönt. Eller ja nu ska vi ju kanske inte ta ut allt i förskott. Nice vore de om jag också satte G på tentan. Det känns bra i magen men man vet ju aldrig... Vi läser nu fastighetsrätt och fasiken va kul det är ändå (ooops, plugghäst). Jag kanske inte har läst lika mycket som många av mina vänner, men jag här läst mer än jag brukar. Det handlar ju faktisk om någon jag ska kunna i framtiden. Kan va rätt gött ändå att kunna förklara för en kund hur ett fastighetsköp ska gå till, hennes rättigheter och skyldigheter och sånt där ;)

Annars då? -jo tack bra!
Hoppade ett höjdpass nyss på Tingvalla & kom på en grej jag lixom glömt bort. Testade det och det kändes bra, kvittot skrevs ut och jag hoppade högre. De va en fin känsla. Den ska jag nu bära med mig till helgen och vidare. Det säsongsbästat jag har nu tänkte jag inte skulle få stå sig en sekund för länge! Nä fy bubblan, högre vill jag.

Nepp hepp, nu ska jag ta med mig min man till affären, handla något gott att unna mig under tentan imorn & sen ska vi till grannarna och se på biggestloser finalen. Heja Karlstad!! :)


Såhär såg det ut när jag cyklade hem från träningen. Det gäller att fort ladda in med ny energi. Idag blev det couscoussallad med bl.a. chilikyckling & fetaost :) mums & tack picadeli!

Kram på er! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar