fredag 27 juni 2014

Game day

Nu är lunchen intagen, nu närmar det sig. 17.30 smäller det & äntligen ska jag få göra det jag är här för att göra. HOPPA :D 

Lite grejer har hänt längs vägen, baggage är borta & spikarna verkar för långa för banan. Men vet ni!? Jag hade tävlingsdräkt, spikskor & lite annat gott i handbagaget & coach har letat fram kortare spik. De går rätt bra ändå tycker jag. Först imorn det kör ihop sig lite mer, då är underkläderna slut & mina linnen känns inte så tip-top. Då ska jag flörta med en italienare, han som ordnar tävlingen ska få skjutsa oss till något shoppingcentrum. Men såklart hoppas jag ändå att jag slipper det. Att min väska snart står här med öppna armar & har saknat mig precis lika mycket som jag saknar hen!

Men nog om dä va, idag är en rolig dag. Det är tävling OCH jag har allt jag behöver juuuust nu. Ibland har man gött flyt ändå! Klapp klapp på axeln för bra packat!!

Har ni inget för er är ni välkomna att krama era tummar 17.30! 

Nu köööööör vi :D
Kram!

Selfie deluxe! Me and My duuudes är ladddddade :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar