fredag 30 maj 2014

Lag-SM kval

nej så snöpligt det blev. Såväl Götas tjejer som killar landade på en 2a plats. Jag trodde så himla mycket på att vi (tjejer) skulle ta oss vidare. Men vi gjorde det vi skulle iaf, det kan vi trösta oss med. Vi ställde upp med vårt bästa lag och vi presterade bra. Tyvärr var Lidingö snäppet vassare och i ärlighetens namn är ju det faktiskt inte något vi kan påverka. De var bättre helt enkelt, ett stort grattis till Lidingö! Nu får ni skaka rumpan av de andra lagen i finalen och visa dem vart skåpet ska stå! :)

..för min egen krävs inte många ord. Det var en START. Jag "gjorde det jag skulle" & fick hem en seger för laget. Därefter hände det inte så mycket mer och så åkte vi hem. Där är jag nu, hemma. Men som sagt. Det var en start, nu är det gjord, nu väntar resten!

och i helgen väntar nått riktigt kul! Hemma "på min gata i stan" (saltkråkan), fast helt tvärtom. På vägen genom min hemort ska den årliga marknaden arrangeras. På bägge sidor om vägen finns massa affärer och utanfö en  riktigt fin och bra sportbutik hittar ni mig. Där blir det en herrans massa tjo och fläng, tänkte latcha lite höjdhopp med förhoppningsvis en massa goa barn och andra som vill och har lust. En höjdhoppsmatta, ett glatt humör, marknadsgodis och härliga "pröva-på:are" är allt som behövs. Det ska bli SKITKUL. Leka lite höjdhopp och få komma hem och träffa många man inte sett på länge!

Är du i närheten, eller åker du längs med 62.an imorn? kom förbi vettja! :)

Här är marknadsprogrammet i övrigt.
Ska hoppa in och dela ut pris, på minijoggen vid 12.
 Därefter följer min aktivitet, höjdhopp 

och jag springer snabbt som attan ner till centrum,
 höjdmattan & PN-sport :)

Hoppas ni får en go helg!
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar