tisdag 27 maj 2014

Det näääärmar sig

Jag tror knappt att det är sant. Om 2 dagar står jag i mitt röda götalinne och vita spikskor, med en ribba framför mig och troligtvis en massa fjärilar i benen.

Det känns som alldeles nyss jag stod i Tyskland och skulle hoppa inomhus & alldeles nyss som jag gjorde första inomhustävlingen i våxnäshallen. Gosh, vart tog tiden vägen?

....MEN det finns ingenting som jag älskar så mycket som att tävla. Det ska bli så sjuuuukt jäklans underbart. Att få känna sprutt i benen, lite power & inte känna tunga stela ben. Okeeeej, jag kanske inte är i DEN toppformen än. Men HEY, jag är väldans mycket mer där nu än för en månad sen & mer idag än igår. Älskar att de går åt rätt håll. Nu kickar vi igång utomhussäsongen 2014!!

HEJA GÖTA!!
Nu tar vi oss till lag-SM finalen

Foto: Tommy Andersson 

Go tisdag på er :)
Kram

2 kommentarer: