onsdag 2 april 2014

Höjdhopp

Kom på mig själv härom dagen att de va himlans länge sen jag skrev nått om höjdhopp. De ser nog mest ut som om jag kör cirkel och köttar styrka. Ooooopsi ;)
Men sanningen är faktiskt den jag sedan några veckor tillbaka hoppar höjd lika ofta som jag kör cirkel :)

Har hunnit hoppa tre ggr sedan Tyskland och det har faktiskt känts bra. Vi jobbar på en del grejer för att tämja min långa kropp & de är verkligen inte lätt. Men jag känner så starkt för de Per lagt fram och det vi nu trycker lite extra på. Det gör höjdpassen sådär extra roliga att utföra & varje gång har jag känt mig glad efteråt. Inte just över höjderna, för uppe där jag vill vara är jag inte än. Men ibland är det känslan som får stå i fokus & just nu har den hittat till mig.

Nån bild på hoppningen vågar jag inte bjussa på än, så graciös är jag inte ;) 

Slänger istället in en på min lunch, testade idag gyros för första gången i en picadelisallad. 5/5 toasters :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar