söndag 20 april 2014

Glad påsk

Tvärtemot alla andra smet jag inte hem till familjen under påsk, jag smög mig istället till min förredetta hemstad, Falun!

Här möttes jag i fredags av en härlig saknad vän & igår anslöt ytterligare två i vår härliga skara! Så underbara tjejer, här mår jag :)

Under gymnasietiden fick jag en t-shirt av just dessa tjejer. På den stod det "kladdkaka byggde denna vackra kropp" ...lite på det spåret vi kör(de), så vad annat än en härlig chokladskapelse när vi ses? Så bra, så gott, så härligt att ses igen :)

Har även hunnit med ett träningspass i gamla goa FIG-hallen, ett kärt återseende. Idag blir det ytterligare ett. Ja ni förstår, jag MÅR! Här laddas energin & påsken är verkligen god!

Hoppas ni njuter & har en fin långhelg!
Kram :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar