tisdag 22 april 2014

En gladare påsk

Mums, påsken är ju för god. Jag kom hem från Falun full i massa god mat & underbar energi. Hade så ont i tungan efter allt godis, haha, har ni känt så nån gång? ;)

Så i måndags, ja igår va de ju tom, var min fösta påskdag hemma i Karlstad. Tog därför med min sambon ut och började dagen med en härlig hotellfrulle
Jag älskar den lyxen en frukost på hotell ger mig. Hinner knappt njuta av den när jag är ute & tävlar, därför är det lite extra skönt när ingen tidspress finns & jag kan sitta & njuta länge länge.

Och så gjorde jag min lilla egna påsklunch. Blev en räk & kräftstjärts-omelett signerad picadeli, den satt alldeles fina fint i magen 

Haha, fina matbilder va de ja, hmm ja men ni ser att det är en omelett iaf ;)

De va igår de, då va de träningsledigt, idag däremot är de back on track igen. Ska hoppa höjd & förhoppninavis bär all energi jag fyllt på med mig lite extra högt ikväll!

Hoppas ni alla haft en gosig påsk!
Kram sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar