onsdag 12 mars 2014

Vi är igång

Gokväll!

Shit, jag är helt slut, musklerna värker & kroppen känner att den lever.

Vi är igång nu helt enkelt. Körde styrka i måndags, intervaller igår och cirkel idag. Puuuh, jag har ont. Var faktiskt lite små kaxig efter första passet och tyckte att det kändes bara sådär lagom mycket. Hade visst glömt bort att träningsvärken är som värst dag 2. Oh yes, de är idag det. Vad som skulle vara en liten skön jogg förut förvandlades till stapplande ben och släpande fötter. Cirkeln däremot kändes desto bättre. Det är en sådan träningsform som passar mig. Sjukt jäkla jobbigt, men under en kort tid. Sedan vilar man och så går man på det igen. Då kommer tränings djävulen fram i mig och jag plockar ut det där lilla extra. Helt enlkelt jobbigt men gött. 

Och nu, efter det passet behöver jag väl knappt säga hur gött jag mår i soffan just nu. Har en go middag framför mig & inväntar att greys ska börja vid 21. Veckans höjpunkt tv-mässig!

Vet ni nått mer som är riktigt nice med att vi är igång!? Förutom den goa känslan efteråt. Jag sover så himlans gött. Är helt utmattad efter middagen och däckar direkt jag lägger mig, sover sedan såååååå skönt tills klockan ringer. Helt helt underbart!

Nepp nepp, nu ska jag bädda ner mig ännu djupare i söffa! 
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar