tisdag 25 mars 2014

Nemen titta ett tåg till'

Nu har jag haft ett par avslappnande dagar i Linköping & riktigt laddat mina batterier med skratt-energi. Härlig känsla! 

Men nu ska det faktiskt också bli skönt att komma hem. Att inte ha några resor planerade inom närmaste tiden & att hinna rå om såväl hemmet, sambon som att hinna se vänner och familj. Jag älskar att resa, verkligen jättemycket, men känslan att komma HEM den är allt bra härlig den med :)

Nu har jag bara en timme kvar & rapporten inför fredagens redovisning börjar ta form. Känner att jag är på vinnarsidan nu, nothing can stop me now ;)

Ikväll väntar det trerätters med våfflor till efterrätt. Ni har väl inte bommat att det är våffeldagen? ;) jag är total sucker för alla mat-dagar, ju fler desto bättre :)

Så gör som jag, unna er våfflor och gott idag, men ladda först med något nyttigt och gott i kistan, en skaldjurssallad från picadeli! ;)
Efter nyttigheter kommer onyttigheter ;)

Största tisdagskramen på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar