måndag 24 mars 2014

I Linköping

Oh yes, här svänger det, tänkte att det ät tråkigt att åka till samma ställe så jag hoppade på tåget till Linköping istället för hem till Karlstad. Eller näääääää, så knäpp är inte ens jag ;)

Hade de faktiskt med i planeringen hela tiden & även om jag bokade tågbiljetten 20 min innan avgång så var det helt enligt plan. Det var lite av ett test för mig själv. Jag brukar alltid ha alla papper klara, allt på sin plats och fint uträknat. Nu hade jag iofs kikat och sett att tågen gick en gång i timmen, men visst inte vilket jag skulle hinna med, så hopp hopp så bokade jag precis innan tuff tuffet rullade iväg.

Nu är jag hos en saknad vän i Linköping och blir bortskömd. Var och hälsade på ytterligare en go tjej från gymnasietiden igår och idag är jag sådär full med energi så hela Linköping skulle få låna en kopp om de vill!

Helgen i Växjö gick så fort, även om jag kom dit redan på fredagen så chopp chopp så kändes det som om den var över. Programmet var fullsmetat med godbitar och de går ju fort när man har roligt sägs de ;)

Jag tränade själv på lördag f.m, sedan va det lunch vid 12 och så drog kalaset igång. Vi satt i grupper och diskuterade en massa härligt om landslaget. Fick lyssna till erfarna och har numer en ny favorit. Johan Wissman. Sjukt intelligent kille! Så bra åsikter och duktig på att framföra dem. Jag är imponerad!

På kvällen sedan lekte vi lite och YES mitt lag alá peran, Emil Predan och spjuktakstaren Gabriel Wallin tog hem segern. Mycket prestigefyllt och såklart välförtjänt ;)

På söndag sen hade vi några föreläsningar följt av lunch och efter det var det goda över. Jag gick och tränade och så hoppade jag på det där tåget.

Summa sumarum så var det en lärorik helg och kanske lite extra för mig som inte är så rutinerad i gamet. Fick tänka till lite men framförallt lyssna och ta in. Sjukt bra initiativ och kul grej från landslagsledningens sida. Tummen upp! :)

Nu ska jag strax dra mig ur täcket och göra mig klar för dagen. En skön dag nere i Linköpings stad väntar! Bra måndag :D

Kram på er alla!

Som slutkläm skrev alla sina autografer på en landslags-tshirt, sjukt snyggt & var bara tvunget att fotografera konstverket :) annars var jag sjukt crappig på att ta kort. Skäms skäms, ska helt klart vi bättre på de! Så kul att se i efterhand :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar