tisdag 4 mars 2014

Komma igång, nån gång

Det är vilovecka men också lite uppstartsvecka. Jag har vilat helt, total utslagen i soffan & tagit bilen varje meter sedan tävlingen i torsdags. Nu är det snart dags att börja så smått..

Har kikat på att gå & testa power-yoga, core eller nått styrkepass. Testa nått annorlunda, helt olikt höjdhopp. Kanske styrkelyft eller spinning? ...kan inte riktigt bestämma mig. De kanske är lättare att gå ut på en kort jogg ändå? Eller bara köra bål hemma? Haha, märker ni att jag är förvirrad? Slutar väl med att jag antingen ligger kvar i soffan eller åker och kör ett intervallpass i hallen, de jag vet hur man gör ;)

Men jag ska verkligen försöka få in minst ett pass outside the box, gå lite wild and crazy sådär. Får utvärdera till helgen helt enkelt, hur kreativ jag lyckats vara, spinning eller yoga ;) helt klart spännande detta. 

Psssst: glöm inte att de är fettisdagen idag, ikväll är en kväll för att mumsa semlor :)
Kram Sofie

Pssssst 2...kika in min tränings-buddys nya blogg. Alldeles fräsch, sen igår! 
Kliiiiick👇
http://evelinaeivorviktoria.blogspot.se/?m=1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar