fredag 14 mars 2014

Egentligen vila

Ja egentligen är de vilodag idag. Ändå står jag här, 09.00 i hallen & lyfter skrot. Vad hände?


Jo, nått väldigt kul! Jag och sambon fick erbjudande om att vara med i en reklamkampanj för skidanläggningen Branäs. Så chipp chopp så bytte mina dagar lite plats med varandra. Kör vilodag imorn istället. Eller ja, åker skidor imorn istället! Men de är vila för mig. Aktiv återhämtning, något helt annat som jag älskar men som jag så sällan hinner med. Tävlingssäsong och alpint är inte direkt gifta med varandra om man säger så. Men de är ju trevligt med lite ljusglimtar även fast säsongen är till ändå. En varm choklad i backen, några härliga åk & så mycker frisk luft så jag klarar mig ett år framöver! Ja de är härligt de :)

Se upp i backen fyra hål i nacken!!
Kram på er & trevlig helg :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar