söndag 9 mars 2014

Lugnet före stormen

Godmorgon söndag!

Idag unnande jag mig en sån där härlig sovmorgon, ligger nu i soffan under en filt, med frukosten i magen & kikar på vinterstudion. Det här är kvalitétstid för mig. Att bara göra ingenting ibland & tillåta mig själv att njuta av det. Hela dagen idag tänkte jag skulle få bli sådär lugn & skön. Snart tänkte vi gå ner till stan & ta en kaffe i vårsolen för att sedan gå hem & göra egna hamburgare & landa i soffan till friidrotts-VM igen. Det känns redan som om jag älskar denna söndag!

..imorn då, nepp nepp inte lika lugn. Då är det back in buisness igen. Dags för första passet i uppbyggnadsträningen. Det blir en härlig kompott som Peran har knåpat ihop. Härligt säger jag nu för att jag inte testat en enda övning än. Förjäkligt säger jag nog redan imorn. Hihi! Fast nog för att uppbyggnaden inte är min direkta höjdpunkt på året så är det ändå det där sura äpplet jag får bita ett stort bett i. Jag är ju inte nöjd än! Hade tänkt hoppa en bra bit högre. Då får en helt enkelt göre jobbet så att säga. 

Ni får gärna hålla era tummar för att jag inte kolar vippen redan imorn & lova att ni inte dömmer mig de kommande veckorna. Det kan kanske komma endel slitna inlägg..ooopsi! :O

Nepp, slapp söndagen kallar. Åh så gött!
Önskar er en go & skön söndag
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar