lördag 31 januari 2015

Underbart!

Idag var en såndär dag där jag njöt och mådde lite extra gött!

Var precis som inför hemmatävlingen förra vecka även sjukt nervös denna gång. Magen lixom exploderar sådär lite extra & tror att den är invaderad av 1000 fjärilar. Men det är så det ska vara. Man ska känna att det betyder något. Jag vill känna att det betyder något :)

Jag var felfri över 1.80 & innan tävlingen var slut hade jag slängt mig över även 1.86, höjt mitt säsongsbästa med 5 cm & dessutom lyckats vinna tävlingen. I just lööööv it! Eller gött mos som vi säger i Värmland!

Nu är jag snart hemma i Karlstad, hejarklacken kom med bil till Stockholm så jag tackar och tar emot och slapp åka tåg! Hemma väntar en härlig belöning i form av ett nyrenoverat badrum & en ny kontinental säng. Chansen är stor att jag imorn bitti tror att jag återigen vaknat upp i ett scandic-rum. Men icke, det är hemma hos oss. HÄRLIGT!

Lördagkram & säsongsbästa-kram (det är den bästa efter pers-kram). Hoppas ni alla haft en härlig dag!
//skoogen

2 kommentarer:

  1. Superbra hoppat din lilla studsboll!! ������

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack sötis! Förgyller min måndag med din kommentar :D Stort lycka till i Göteborg i helgen! Fingers crossed :)

      Radera