torsdag 15 januari 2015

SA dag 14

En sak slog mig idag....idag gör jag mitt näst sista höjdpass här nere & också näst sista innan tävlingssäsongen drar igång :O hur fort gick inte det? I december hade man advent, jul, nyår och allt det där framför sig, sen Sydafrika någon stans långt bort. Efter det där "långt bort" låg tävlingarna. Nu har vi bara ca en vecka kvar av "långt bort" och sen är vi hemma. Hemma är det bara ett par dagar kvar, sen står man där vid tejpen, i tävlingsdressen igen. Gosh, va tiden flugit iväg!



Idag är det höjdhopp, så what better then att öva lite tävlings-känsla tänker jag. Ska försöka göra det lite likt tävling. Inhopp, ingångshöjden, förhoppningsvis ganska få hopp & en hög höjd. Kan ju va lite gött att öva, känns som jag inte tävlat på år & dar. 

Ibland funderar jag på att köpa en riktigt stor kalender, en sån där som man hade när man var liten. Som man gjorde kryss i för varje dag när man längtade efter något.  Då var det sommarlov, nu är det inomhussäsong. Jag kanske hänger med mer på att dagarna närmar sig då? 

//förvirrad tjej ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar