söndag 18 januari 2015

SA dag 17

Hej :) 
Oj va tiden går fort, har hänt en hel del sen jag tittade in här senast. Kanske dags för en kortare uppdatering? 

• hoppade det där höjdpasset jag skrev om. De behöver vi inte älta nämnvärt, var en sån dag när inget stämde. Som tur var fanns annat att se fram emot under dagen. Firade 3,5års dag med min pojk. Vi åkte till Asara och mumsade på en 3-rätters i många timmar. Underbart!

• dagen efter var det vilodag, den började med en välförtjänt sovmorgon & följdes upp med lunch och shopping på stan med Lidingö gänget :) på kvällen hade vi sedan bord på Delaire Graff. Nu ska jag be er googla igen. Det är en rik diamantsnubbe som äger stället & han har inte snålat på detaljerna om man säger så. Jag åt en biff med parmesan pommes & en maräng & jordgubbsdessert. Inte heller smakerna hade det sparats på, mums.

• igår va de mångstegs-dag. Då fick jag äntligen ut min tränings aggression från höjdpasset. Fick spräcka den sköna gränsen om 18m i femsteg med fart (igen, men det är ca 1 år sedan jag gjorde det) hela 3 gånger blev det över 18. Det var för att prata klarspråk så jävla härligt. När man bygger upp en känsla & bara vill trycka ut allt & lyckas med detsamma. What a feeling :)

Och så var vi tillbaka i nutid, välkomna ;)
Idag stod häckhopp på menyn. Det slutade med att det blev det bästa passet jag gjort i "vinter". Sån obeskrivlig känsla. Vi bara höjde & höjde häckarna & ingenting kunde stoppa oss. Var en sån dag när allt bara funkade. Det börjar kännas att formen smyger sig på & ingen är gladare än jag. Love it! Firade kalaset med wakaberry, frosen yoghurt med godis :)

Näää, de får va nog för nu. Annars blir det här snart en roman ;) hihi! 

Hoppas allt är bra med er där hemma. Jag börjar faktiskt sakna Sverige lite nu (schyyyy)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar