söndag 4 januari 2015

SA dag 3

Godmorgon dag 3 :D

I förrgår, dagen då vi landade gled vi mest runt på stan, åt, shoppade & drack kaffe. Daniels bagage ville inte riktigt hitta hela vägen fram så lite panik grejor inhandlades. Jag fick Italien vibbar igen och det kändes gött att va framme men samtidigt lite segt för Daniels skull. Men halleluja, han hade mer tur än jag i Italien och på kvällen kom väskan levererad till hotellet! Så skönt!

Igår började vi dagen med ett pass på arenan. Skönt att komma igång igen. Mina fötter var lite stela och kroppen trött men efter några häckhopp vaknade jag till & passet blev godkänt ;)
Vi åt sedan lunch på stan, hängde vid poolen och till sist avslutade vi dagen med middag på vingården lancerac. Helt klart ett av mina favoritställen här i Sydafrika. Vi var där i nästan fyra timmar, åt, njöt av omgivningen, sällskapet och bara mådde sådär härligt som man bara kan må när absolut ingen stress finns. Lycka!

Nu ligger jag och vilar efter frukost & om en liten stund ska vi röra oss mot arenan och ett höjdpass. Bara att hoppas att mina fötter nu vilat upp sig. Då kan det bli en riktigt härlig förmiddag :)

Slänger in några bilder också, de får summera de första dagarna :)


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar