onsdag 7 januari 2015

SA dag 6

Hej hopp från andra sidan klotet :)

Styrkan igår gick bra, den där extra stora frullen satt fint som energin & resulterade i nya pers i ryck för både mig & Evve pevve! Skön dag :)

Därefter gjorde vi precis som vi tänkt, åkte "hem" till poolen, där stannade vi sedan hela eftermiddagen. 

Och idag va de höjdhopp. De händer så mycket nytt och kuligt här nere så skulle egentligen behöva göra 3 inlägg per dag för att få ner allt. Men som tur är finns wi-fi nästan bara på hotellet så ska inte terra er med det ;)

Det får istället bli ett komprimerat inlägg deluxus. Så...idag, idag var det höjdhoppsdag. En bra sådan också. Hoppade årsbästa (7 januari för visso, men vi kan kalla de nytt-träningsprogram-bästa också), jag hittades ett gött tryck i ansatsen och sista steget och den där formen ser ut att bli mer och mer sugen på att umgås med mig :)

Såhär såg det ut över ribban ;)

Visst låter allt alldeles prima och lite för bra för att vara sant? Bäst jag slänger in något negativt så de inte blir alldeles för klyschigt va? Det kan jag väl...ni behöver inte vara avundsjuka på min eftermiddag. Lyckades med bedriften att få vätskebrist. För er som haft det, ni vet! För er som inte haft det -drick vatten. Det är inte rockigt någonstans. Inte ens i 2 sekunder, jag lovar. Enough said om de kanske. Som tur är mår jag nu lite bättre och pimplar ca 1 liter vatten/ kvart.

Imorn står ansiktsbehandling, hoppstyrka i solen och pool på schemat (måste ändå få avsluta med lite klyschiga ord, snälla hata mig inte ;)

Ta hand om er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar