fredag 30 januari 2015

Friidrottsgalan & Stockholms visit

Igår kväll hade jag den äran att få vara på friidrottsgalan. Det blev en riktigt härlig kväll med min friidrottsfamilj. 

Under hösten går alla in i sin egna lilla bubbla hemma i sin vrå. Nu när innesäsongen är igång & det dessutom bjuds in till gala är alla/många åter ute i landet & reser tillsammans. Så himla härligt! 


Tack alla för en trevlig kväll! :)

Nu vilar jag på hotellet i Stockholm tillsammans med min roomie My. Vi anlände hit igår, gick på galan & idag vilar/laddar vi upp. FÖR....imorn väntar tävling i Sätra hallen. Raka spåret. Det blir säsongens andra tävling, ser fram emot den jättemycket. Friidrottslivet är något jag trivs alldeles ypperligt med & att åter få vara mitt i smeten, de är la jämt gör gött dä.

Håll gärna en tumme kring 14.50 :)
Fredagskram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar