tisdag 6 januari 2015

SA dag 5

Äntligen! 
Inte för att vi haft det dåligt på något vis hittills, MEN. Det är ändå en speciell känsla idag. Vad pratar jag om?? Joooo, idag fick jag vakna upp på mitt älskade devon. Hotellet jag nu bor på för fjärde gången. Det var fullbokat första dagarna vi var i landet så därav fick vi hoppa hit först nu. Men bättre sent än aldrig. 

Det är så enkelt här. Lugnt, rent, fräscht, gott om plats, fin uteplats, pool, grönområden, underbar restaurang och i min smak finns det ingenting att klaga på. 

Utsikten från vår uteplats där jag sitter just nu och tar igen mig efter frukosten. Buffén var underbar och jag ska låta godbitarna landa lite innan det är dags att åka till arenan. 

Idag väntar ryck och frivändningar. Lite maxstyrka. Vore fint att ladda på lite extra. Det går dessutom att persa med 0,5kg här nere tackvare en herrans massa småvikter. De tackar vi för ;)

Efter passet idag tar vi en lugn dag, tänkte spendera den vid poolen och bara ta det lugnt. Få in den där riktiga vilokänslan som är så skön mellan passen, för att ladda om och va fräsch till nästa. Så inga bergsbestigningar här inte, här blir de luuuuuuugna gatan.

Kram på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar