tisdag 27 januari 2015

Götas ungdomsspel

Hey va kul det var, det där med att börja säsongen. Jag var helt sinnesjukt nervös innan, taggad såklart, men kände mig samtidigt ovan i situationen. Det är skumt hur fort man glömmer. 

Men de gick la bra och jag var på rätt sida om 1.80. De bidde 1.81 för att vara exakt och jag ger mig själv godkänt i säsongsöppningen. Vill mer, men de kommer fler tävlingar så jag får ladda upp kroppen inför dem :)

Nästa tävling blir på lördag i Stockholm. Innan dess ska jag hinna med en individuell inlämning, en gruppinlämning, ett seminarium & en tenta i den där skolvärlden. Jag ligger inte på latsidan efter "semestern". Men de ska bli skönt när allt är klart. Faktiskt så ska allt va klart redan i övermorgon kom jag på. Tar faktiskt helg redan på torsdag & hoppar på tåget mot Stockholm. För att på tors kväll vara med på friidrottsgalan, det kommer bli en härlig upplevelse att vara med på. Stannar därefter i stockholm stad och spenderar fredagen med mina friidrottsvänner. Kan nog bli en härlig tripp det där :D 

Nepp, bäst jag återgår till skolböckerna om jag ska hinna med allt. Ingen huvud-vila ;)

Tisdagskram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar