lördag 14 september 2013

Viiiiiiiila

Vila villa, massa vila, nää, denna vecka hittar man mig helt enkelt varken vid vikterna, på löpbanan, i skogen eller ens på yogamattan! Har totalt checkat ut som höjdhoppare, det är extremt konstigt, men spännande!

Sambon och jag har dessutom lämnat nästet i Karlstad & totalt släppt allt hela helgen, inge städning, matlagning, ihopplock, ingenting! Det är så skönt! Och nu inväntar vi grillat och en helkväll med godis och film! Hörde jag lördagsmys? :)

Nästa vecka ska jag försöka komma igång med lite konditionsträning (satsar på att klara 2 km utan avbrott & total kollaps ;) inför det som komma skall den 23e....när uppbyggnaden börjar. Nää jag längtar inte, uppbyggnad är inte min grej, eller KORR, kondition är inte min grej, jag är en biffa-styrka-tjej! Dä ä goa grejer dä, but a girl gotta do what a girl gotta do så att säga ..men först, inte att förglömma, total nedvarvning och en luuuuuuugn lördagskväll!

Hoppas ni har en fin helg!
Kram på Er Sofie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar