onsdag 11 september 2013

Finnkampsbilder

Hej på er :)

Nu är jag hemma, har äntrat vardagen & njuter fortfarande efter helgen, de lixom släpper inte, hihi!

Den här veckan och nästkommande är det träningsledig & jag njuter av återhämtningen. Har säkert abstinens redan imorn, men tre dagar hittills har varit SÅ skönt! Jag har också hunnit belöna kroppen och tackat den för en bra säsong med massa gott. Har unnat mig allt jag lagt blicken på och suktat efter och riktigt riktigt gottat ner mig. Som nu, mumsade nyss tacos och ligger nu raklång, utslagen i soffan och bara slappar. Vardagslyx!

Och nu är hjärtrytmen stabiliserad till de normala & då lovade jag ju lite bilder från helgen, satt ihop tre collage, de kommer här:

Tävlingsdag.. Benen i högläge (standard), matchade naglar, ett hopp & en intervju. Nu vet ju redan hur de gick, så självklart ler jag stort till VF reportern. Bästa reportrarna är dem som kommer när det gått bra, haha ;)

Friidrottare efter avslutad säsong, alla möts vi vid plockgodiset! 

Och så banketten såklart, mitt härliga bordssällskap, en god trerätters middag och en kväll att minnas! 
Finnkampen 2013 <3

Kram på Er & trevlig ons-kväll
Sofie 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar