onsdag 4 september 2013

Utlovade bilder & två pers

Jo man tackar!! 
Sista passet på tingvalla bjöd inte bara på sol utan även pigga ben! Lyckades få ihop två nya pers, i femsteg i grop på ett ben (ett pers per ben). Av nån sådär konstig anledning är jag sämre på mitt upphoppsben, de häger lixom inte ihop. Men pers är alltid pers & igår krämade vänster ut 16.07 & höger 16,80. 73 cm skillnad, de måtte de bli ändring på, annars får jag ju snart byta upphoppsben ;)

Nää nu ska jag sluta babbla & klicka fram lite bilder från gårdagens pass. De är alldeles för sent på kvällen för mig nu (läs 22.40) & höööög tid att börja ladda för lite sömn (yes, ladda upp, hihi, de är ju sömnen som är grunden för en bra dag imorgon) & så tänkte jag drömma om lite höga höjder, i drömmar kan man hoppa hur högt som helst :)

Sov så gott!
Kram Sofie 

Och så försökte jag springa lite, helt klart ett mål inför nästa säsong. 
-->LÄRA MIG SPRINGA!! 
Per kallar mig för sköldpaddan, haha!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar