söndag 22 september 2013

Det gick bra!


...Passet igår alltså :)

Började med att jogga 18 varv inne i hallen då jag inte packat ut-och-spring kläder som de andra och puh, redan där blev jag svettig, yr och go, round and around and around we go! När de andra kom tillbaka in i hallen följde vi upp joggen med några cirkelvarv, för att känna på vad per klurat fram för pass! Det gick bra för oss alla och jag tror att vi alla fyra var nöjda efter passet (fem med per som också körde med oss)! Nu råkade det ju bara vara ett halvt pass som vi körde, mot vad coach tänkt sig. Men vi ska nog kunna kämpa oss igenom en längre variant också. 

Och till min stor lycka kändes kroppen alltså bra och jag köttar igång med hela gruppen som planerat imorn. Det känns riktigt gött att tillsammans ska kämpa oss igenom det som komma skall, på uppbyggnaden är vi ett grymt team som hejar fram varandra! -team fly high!

För min del idag väntar nu en eftermiddag på stan & en fika hos svärföräldrarna.

Önskar er en mysig söndag!
Kram
Sofie

Såhär snygga och fräscha va jag & Evve efter passet & det nedersta var vi lätt värda efter det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar