onsdag 2 oktober 2013

Vecka två, dag tre!

Dag tre, STOR CHECK på den!! Nu är vi mitt i vecka nr två av fyra! De känns. Men de känns inte bara i och med att kroppen är helt slut, utan även i att trycket i musklerna börjar komma fram.

Vi har enormt fokus på kondition dessa första veckor för att klara av all tung träning som komma skall. De goa är att jag nu börjar märka lite resultat på just lung-tränings-biten. Vi körde en hinderbana idag, som avslutas med löpning i ramp. Första veckan var denna löpningen mer en gång med tendens till krypning, då flåset va i princip zero & jag var helt slut. Idag orkade jag springa upp med rätt högt steg för att vara mig, orken hade hittat hem. Så gött! Det är när de inte längre är konditionen som sätter stopp och gör att man inte orkar och musklerna får va med i matchen och ta i som jag trivs som allra bäst! Dä ä min melodi dä! Älskar att pressa musklerna! :)

Imorn följer mer lungträning (lite så de ser ut nu, hmmm vad gör vi imorn, aa, juste kondition ;) man skulle nästan kunna tror att jag aimar för en löpkarriär, men jag lovar, det är en riktig lågoddsare!

Men en sak i taget, det är först imorn det, nu väntar skönhetssömnen, den viktiga pusselbiten för total återhämtning! Mums på de :)

Godnatt på Er
Kram
Sofie 

De är jag och "gubben" på bilden, ett steg i taget, vi är inte uppe än. Men åh va vi närmar oss för varje steg! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar