onsdag 30 oktober 2013

Snilleblixten

Säger hej & hoppar upp två sekunder från boken!

Har med mina pluggmått mätt varit flitig idag, 9-11 sen avbrott för hopprep och magcirkel följt av lunch och nu har jag betat av ytterligare 1,5 timme och tänkte kosta på mig själv en till. De går undan idag, jag och lagboken trivs iaf lite mer tillsammans för varje minut.

Men nörd som man är så tycker jag de är lite sådär väldigt jättetrist att bara sitta still & läsa. Då slog snilleblixten ner. Har varit lite öm i hålfötterna efter ökad mäng hopp den senaste veckan och fick tipset om att rulla foten på en golfboll. Men de hade jag ingen hemma, går de bra med en lyftar-doja? (Mer friidrottslikt).. Men nääädå, tog ingen sko, men väl en foamroller. Den är sjukt bra att rulla på för ömma ben & ja, även om den inte gav sån punkt massage som en golfboll ger så va de allt skönt för fossingarna ändå

En sak är säker, jag älskar hemma-plugg. Då kan mysbrallan & sockan sitta på hela dagen ;)

Nej nu måste jag va effektiv igen, måste hinna vila innan dagens andra pass (höjdhopp :D)

Må bäst!
Kram Sofie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar