torsdag 10 oktober 2013

Skissen är på G - mot 2014

Nya mål och nya möjligheter på G!

Nu känner jag att det är hög tid att ta och komma igång med skissandet över nya mål. Vad vill jag här näst och hur ska jag ta mig dit. Samt vilka vill jag ha nära mig längst med vägen!? (Sjukgymnaster, massörer osv, vilka tillhör mitt kontaktnät inom friidrotten)

De är endel frågor. Inför förra året skrev jag ut ett A4 med konkreta mål och satte på insidan av min garderobsdörr, så jag såg dem varje dag. Hett tips! Av alla mål var det ett jag inte nådde (över 18m i femsteg med fart). Övrigt om medaljer, höjder, vanor osv kunde checkas av. Hur skönt som helst! Så skulle jag vilja ha de varje år!

Men nu då, nu måste jag börja fundera lite. Jag är jättenöjd med det här året, det gick över förväntan och jag fick uppleva mycket jag drömt om. Men det är skillnad på att vara nöjd och att nöja dig. Det sistnämnda har jag absolut inte gjort!

Jag har några mål klara, de är inte redo att redovisas här än, men när allt är klart kanske en lista dyker upp. Några mål är såklart hemliga för my eyes only men några kommer :)

Nu ska jag njuta av en god lunch ute med min sambo efter ett gött träningspass av oss båda! Lite vardagslyx för oss!

Önskar Er en underbar torsdag
Kram 
Sofie

Nyduschad, nytränad & redo för lunch!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar