måndag 7 oktober 2013

Can you meet me halfway?

Nån som vill ta över nu eller kanske mötas halvvägs och haka på resten i alla fall? Alla är välkomna :)

Nu syns ljuset i tunneln, vi har ju alltså kommit halvvägs! De innebär att vi efter igår, söndag gjort hälften och efter ikväll är inne på vinnarsidan. De är gött dä! Jag älskar att räkna ner och i vår grupp anammar vi de så ofta vi kan...gör vi 3x2, dvs 6 st av något räknar vi alltid att vi bara har en kvar när vi gjort två..de är ju sista innan vilan. Sen när omgång två drar igång har man bara tre kvar och resan mot sluter känns på så vis snabbare. Sedan tar man ut sig som om fler vore den sista. Lite hjärn-lureri! :)

Nu ska jag och mina ben spendera dagen i soffan och ladda inför trapplopp ikväll! :)

Happy monday!
Kram
Sofie 

Såhär brukar de se ut när jag och mina ben vilar, högläge och soffläge! Jag tar hand om dem under dagen så bär de mig under träningen på kvällen. Så fint så ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar