torsdag 20 juni 2013

Varför en blogg?

Så ja, varför en blogg?

Har tänkt tanken minst 1000 gånger, men det här med tiden, den räcker visst aldrig till!
Men nu har jag sommarlov & 2013 ska för mig bli året som jag vågade satsa fullt ut på mitt höjdhoppande.
Jag valde medvetet att inte ta något jobb, utan tänkte istället hänga på Tingvalla & i Våxnäshallen med lite skönt typer. Att på så vis ge mig möjlighet att säga JA till alla tävlingar, alla läger och kunna träna vilka tider jag vill. Dä är lyx dä & min present till mig själv 2013.

Den här bloggen blir en stor del av min resa, vad gör man när man inte pluggar eller jobbar? Uppladdning inför tävlingar, träningar och läger. Vad jag glömmer packa (tandborsten för hundrade gången eller hårborsten för tjugonde), just ja, en packlista är ett mål! (borde skriva in det på kortfristiga mål). Och eftersom fritid är något jag skaffat mig & mat är något jag också brinner för kommer jag experimentera i köksvrån med lite nya goa grejjer, eller förhoppningsvis en massa gott gott (på sommaren höjdhoppsvänliga & till hösten köttar-tränings-vänliga).

Vill någon haka på, ge tips till en höjdhopperska med WAY för mycket fritid eller bara säga hej!?

Gärna för mig! :)

Kram på Er!

Sofie










1 kommentar:

  1. Sedärja! Tjusigt vännen! Ska vi säga Tingvalla om... 20 min? /vics

    SvaraRadera