onsdag 26 juni 2013

Fötter, fötter, fötter

De här med fötter..vad är de egentligen bra till?

Är det inte vätska i en led så är de överbelastning eller så har fettet bestämt sig för att gå på picknick i en annan del av foten.

Men nu ska jag inte överdramatisera de hela, vill bara ge min bild så inga missförstånd uppstår. Har haft känning på utsidan av min upphoppsfot sedan Prag och inte riktigt vetat vad det är. Idag fick jag veta vad. Fettet (det som håller foten mjuk och go mot marken) har på utsidan vandrat iväg en liten bit uppåt & på så vis blivit ett mindre skydd under fosssingen & en inflammation på utsidan.

Men med lite tejp, lite salva & "jag vill tävla, jävlar anamma" så går de här vägen. De kan va långdraget man knappt bli värre. Så vi kör la ändå & när en sjukgymnast säger att de är ok att träna & tävla & inte säger "vila så går det över" då är de inte så farligt. 

Så Sollentuna GP blire, hoppas vi ses där, live eller att jag kan vinka från nått hörn i tv rutan. Nu ska jag vila innan träff med VF! 

Kram Sofie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar