måndag 24 juni 2013

Hemma & laddar!

Full fart framåt, eller än hellre uppåt så klart.

Landade hemma igår eftermiddag & blir hemmavid tills tors. Då drar vi (Vics, peran & jag) oss mot Sollentuna och säsongens andra GP tävling. Längtar verkligen efter att tävla igen. Efter Göreborgs GP kände jag att det blivit lite mycket tävlingar och lite lite träning. Kil, Prag, Göteborg på en vecka. Men like den tävlingsmänniska jag är tar de inte många dagar innan tävlingsabstinensen är back igen. Och här är jag nu :D

Efter Sollentuna drar vi sen till Trondheim och norska GP varianten. Tävlingen är på måndag & dagarna innan hoppas vi kunna träna lite lätt och få ett mini läger. Hoppas även på lite gott varmt Norge väder, ska strax kirra in en beställning i YR appen!

Men tills dess blire ryggläge delux för mig, bara njuta av ledigt, äta & äntligen börja läsa MR grey böckerna, känner mig aningen efter i tjejsnacket, men snart är jag ikapp :D och träna såklart..styrkepass ikväll & de bästa passet jag vet, ska ladda för ett pers!

Håll gärna en tumme! 
KRAM skoog 

Som vanligt tufft när de vankas GP och än är inte listan komplett, vet att minst en till stjärna dyker upp. Blir till att ha bilden i huvet när jag laddar skivstång ikväll, bästa motivationen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar