fredag 5 september 2014

Vila

Hej vänner!

Jag vet att det varit snålt med uppdateringar på några dagar nu. Men det var precis vad jag behövde! Jag har nu börjat skolan igen, kommit hem, landat i lägenheten & även hunnit upp till mina gamla hods, Ekshärad. Full rulle, men utan sociala medier.

Ekshärad. Idylliskt. Grym dag!

Efter helgens finnkamp kom en tomhet. Jag kände att jag inte presterade på min topp & jag var såklart besviken på mig själv. Det har nu lagt sig något & jag är istället bekväm i att säsongen faktiskt är över. Denna säsong har gett mig allt. Såväl bra som dåligt. Jag har lärt mig mycket & jag är helt övertygad om att detta baggage är något som kommer hjälpa till att bära mig uppåt i framtiden.

För framtiden....det är något jag ser fram emot. Jag längtar efter så mycket. Jag har härliga mål, träningspass & fina stunder framför mig. Det vet jag! Och hur vet jag det!? ...jag har helt underbart stöttande personer runt mig men kanske framförallt så har jag en enorm vilja. Det finns inte ens en micro-procent inom mig som vill lägga av här & nu. Precis hela min kropp lever för höjdhopp. Helt underbart!

Jag ser fram emot allt! :)

Önskar er en härlig fredag!
Kram

(Nästa inlägg blir det mat, ska strax hoppa in i köket & förbereda lite godsaker)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar