lördag 6 september 2014

Vem är etta i familjen?

Igår kom min bror Kim & hans sköna böna på besök. Idag på morgonen var det inbokad träning, men inte vilken träning som helst. Han hade packat ner sina gamla höjdskor & bestämt sig för att utmana mig....hallllllå!? Jag har vila från sånt där :o hihi! 

Efter att jag smält frukosten tackade jag ja till utmaningen & packade även jag ner mina fina dojor. Men han utmanade mig med ett krav! 

-Att jag inte fick mäta ut min ansats....för har inte han någon, skulle inte jag få ha någon ;) (helt orättvist om ni frågar mig såklart)

OCH, jag skyller helt klart på att jag inte fick mäta ut min kära ansats. För vad ska jag annars skylla på!? Han slog mig ju! 

Till mitt andra försvar är han gammal höjdhoppare som en gång för 10 år tog 2m (ber nu högt om ert medlidande) Men skam den som ger sig va!?..en vacker dag ska jag vinna. Hihi, familje-fejden lever ;)

Lite såhär såg det ut. Tyvärr lite suddigt ibland. Han sprang så tusans snabbt, hihi :) och sista bilden. En mycket nöjd vinnare. Jag får svälja min stolthet & säga grattis! Du va lite för bra för mig idag (hoppas du glömt bort hur man gör till nästa gång ;) )

Tack för en grym dag :)
Syster älskar dig!
Kram

(Psssst, det där matinlägget kommer nästa gång. Ska bjussa på ett recept på räk-paj)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar