onsdag 17 september 2014

Radio

Tidigare idag var jag morgongäst hos P4 Värmland. Pratade framtiden, ny tränare & den berömda känslan - "hur känns det här?"

Passande tajming tänker jag!

För istället för ett långt inlägg där jag på något vis skulle försöka förklara mina känslor inför denna förändring. Ett inlägg som förmodligen skulle bli alldeles för långt & dagboksliknande & som troligen ingen ändå skulle orkar läsa så kan jag nu istället bjussa er på P4 versionen. Länken leder till ett kortare utklipp ur intervjun. Här finns den


Jag hoppas min glädje inför framtiden lyser igenom hörlurarna! :D

Onsdags kram på er!

2 kommentarer:

  1. Hoppas de kommer gå jättebra!! Ser framemot att fortsätta följa dig mot högre höjder!! Massa lyckokramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK! :D det känns kanoners, magkänslan är god, hihi :) kramar tillbaka :)

      Radera