söndag 31 augusti 2014

Godmorgon game day, det är Finnkamp idag

Heeeeej :)

Vaknade nyss med ett gött pirr i magen. Jag ser SÅ fram emot idag, det ska bli så himlans kul :D

Vi kom hit till Helsingfors i fredags & bägge dagarna har gått i ett ganska lugn men så skönt tempo. Hängt med sköna personer, gått små promenader & kvällen igår spenderade vi på Olympiastadion, THE arena så att säga! Inspiration deluxe :) tänkte jag skulle slänga in lite bilder. Visa er mitt senaste dygn! Here they come:

Jag & mina hoppisar tog en selfie i spegeltaket ;)
Våra sköna t-shirts! Känslan när man får dra på sig blå-gula kläder! :)
Måste ge cred till den som omsorgsfullt fixat matbiljetterna. Olika färger & förmodligen urklippts för hand. Eloge!!
OLYMPIASTADION! Skönt ställe, 26000 på läktaren, manligt höjdhopp att kika på, mellis i ryggan & en filt med. Helt klart en bra kväll :)
Och så selfies "såklart", me and My & jag & Maja! GOA TJEJER :)

Nu tickar minutrarna iväg. Det näääääärmar sig. Frullen här är underbar så tänkte hugga in i den nu! Mmmmm :) 

Jag hoppar 15.35, de är 14.35 svensk tid. SVT sänder hela härligheten så kika gärna, håll en tumme & allt det där. Åååh, det pirrar i magen. Nu får jag ge mig med skrivandet för nu, hihi :)

Vi hörs, tills dess, MÅ BÄST :)
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar