torsdag 21 augusti 2014

Packad & klar!

Nääääää, dummingar, inte full kastrull heller. Har varken vin i kroppen eller i väskan ;)
...men väskan, den har jag packat. Japp, den är helt klar! :) jag är så ivrig & taggad att åka iväg. Jag tror faktiskt aldrig att jag varit ute i såhär god tid någon gång. Med tanke på hur kort jag ska åka!
Min vapendragare i alla lägen ;)

Nästa destination är Uppsala, brummar dit om lite mer än ett dygn. Checkar där in på hotell för bästa uppladdningen. Sedan blir det mys med mina härliga klubbkamrater för att sedan riktigt peppa igång varandra till fantastiska resultat på studenternas IP (Folksam challenge) på lördag. Där står några fin fina finnkamps biljetter på spel & vi i Göta är verkligen taggade. Den blå-gula drömmen lever :) håll gärna alla tummar & tår, hihi :)

Nääää, ååååh, nu blev jag ju mer taggas. Skulle jag in här och skriva för? Hihi ;)

Idag då? Här blir det lugna puckar mest hela dagen. Ska alldeles strax hoppa ur min sköna mjuka filt för att fika med en vän, sedan kanske jag återvänder till den där filten... Vila sig i form har jag hört nått om!? ;) Ikväll sedan är det träningstajm, såkallat tonusdags, där sista rycket inför lördag ska göras. Lite goa övningar & såntdär annat studsigt:D

Hoppas ni alla har en fin torsdag & att regnet inte är allt för jobbigt där ni bor!
Kram på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar