fredag 1 augusti 2014

SM-veckan. Dan före dan!

Nu är vi på plats här i Umeå, jag och min kära klubb IF Göta. Jag har dessutom med mig en egen hejarklack i form av pappa, faster & sambo. De e la härligt de. Även om jag inte är så social med dem varje sekund så är det ett härligt stöd att ha dem här. Att kunna ta en fika & bara snacka annat än höjd en kort stund mellan varven. 

Den där dagen imorn då!? Jaaaaa, jag är verkligen laddad till MAX & längtar nått enormt. Det spritter i benen & jag hoppas SÅ att jag kan få ut allt det där som hoppar runt inom mig. Det finns ingen tvekan om vad målet är imorn. Chansen finns till riktigt bra resultat, ett speciellt resultat, ett resultat som kan leda till en speciell resa inom kort. Något som helt klart vore en dröm som gick i uppfyllelse.

Idag är det annars lugna puckar. Blir något film, lite Ernst (missade ju det igår, buuuhuuu ;), en tripp till arenan för att kika på kvällspasset och en massa gött häng med härliga personer :)

Jag gillar verkligen SM-stämningen!
Sköna SM-tidningar också. Bra jobb Umeå!

Kram sofie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar