onsdag 27 augusti 2014

Lurre burre dag

Ja, idag blev det inte många knop. Ganska skönt ändå!

Tog en kort cykeltur imorse med en vän, käkade en picadeli till lunch, placerade mig framför sommar med Ernst & nu sitter jag bara ute & myser av frisk & härlig "höst"-luft :)

...med en kaffe. Nya favvo chokladen & en resorb. Fyller på, fyller på, fyller på, hihi :)

Ikväll är det packning som gäller. Tänkte att de gick så bra när jag packade väskan i god tid sist så jag gör de igen! Hahah, nää då! Men det är lite mer som ska med denna gång. Under fyra dagar behöver man mer än man tror ;) ....iaf som tjej, hihi :) lovade My att jag skulle stå för make-upen, så nu ska här letas fram lite roliga grejer.

Och inte att förglömma, blått & gult nagellack, hårband & sånt där. Ja, jag är lite fjompig, men de är kul med matchade grejer. 

Kanske vågar jag ta ett kort på packningen & lägga upp i nästa inlägg. De beror på hur mycket jag packat ner. Vill ju inte framstå som helknas ;)

Nu ska jag höst-sola lite till här ute. Mmmm, D-vitamin :)

Ha de bäst!
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar