måndag 18 augusti 2014

När frisören klipper en idrottsfrilla

Kanske inte låter som den mest flashiga beskrivningen va? Typ Fredde Ljungberg? Kort & rött i en tuppkam alá 90-tal.

Nää då, ja lovar, jag har inte gjort något drastiskt alls. Rätt okomplicerat egentligen faktiskt, bara en extra praktisk friss! De är en halvlång frisyr (jag har ju inte megalångt hår än, även om jag sparar...). Det är uppklippt & urtunnat (säger man så!? Tunnat ur!) på rätt place. Precis där i nacken, ni vet där svetten gror som bäst, där har jag absolut minst hår! 

Och det är sååååå skönt! Bästa jag gjort. Har redan test svettats in frissen. Det blev inte alls sådär fuktigt och äckligt som de annars kan bli! Klibbig så man tror nån dragit en snorloska i nacken. Nej usch. Jag tror jag stoppar där. Ni som svettats på träning, jag tror ni vet vad jag menar ;)

Mer selfi än såhär blire inte idag ;) men ser ni, precis där vid nacken!? Kort kort :D

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar