lördag 23 augusti 2014

Folksam challenge -Uppsala

Alltså (jag vet, fjortis ord, men det passar bäst här ;), jag kan inte beskriva för er hur nervös jag var inför dagens tävling. När det drog igång & jag satt & väntade på min tur hade jag lust att bara kuta & gömma mig under en filt. Jag ville börja på en gång, inte vänta, jag ville inte hoppa just då, jag ville hoppa hela tiden, jag ville sitta still, jag ville röra på mig. Ja ni hajar, jag var nervös! Men åh va härligt det blev alltihop! Jag njöt av allt. Jag tacklade min nervositet, fick ihop det OCH jag hade så fantastiskt roligt. Jag kom på mig själv när jag satt & fnissade. Jag visste att jag satt precis där jag ville, jag var lycklig. Jag var då mitt uppe i tävlingen & jag kände hur hela jag ville detta!

.....det må varken ha varit vidstilla eller högsommar. Men det spelade lixom ingen roll idag. Inom mig sken solen!

Ska bjussa er på lite bilder från min uppladdning & såklart berätta hur det gick också. Häng gärna på & scrolla ner vettja :)

Götabilen. Denna gång en familje-Volvo. Mycket bra kört av Simon. Tack för skjutsen :)
Efter hotellmiddagen tog vi oss en kort promenad in till staden & fixade fredagsmyset. Här är mina godingar. Choklad & lite sött :)
Tävlingsdag!! Efter frullen tog jag & Jossan en liten prommenix till Waynes för att kirra förmiddags koppen. Bästa uppladdningen!
Jaaaaa. Tummen upp! Fick med mig en riktigt härlig vinst idag, 1.84 & framförallt en hel hög med energi & glädje. Idag var tårarna utbytta från total sorg till lycko-tårar. Jag älskar min kropp - Tack för idag!

Hemma väntade tårta på mig. Sambon hade varit på kalas, de hade följt liveuppdateringen & ville skicka med en bit hem till mig. Underbara människor. Tack. Perfekt avslut på en mycket fin dag :)

Med det säger jag godnatt & fortsatt trevlig helg. Jag vet att jag kommer sova gott ikväll, hoppas ni får göra detsamma!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar