torsdag 15 maj 2014

VårRUS

Vaknade upp igår & var inte alls sugen på nånting! Ni vet när man har sånna dagar när ingenting lockar en ur sängen.

Men OJ va fel jag hade. Vaknade först till av ett jättegivande samtal vid 10, berättar mer om det inom några veckor ;)

..efter det mötte jag upp Evve för ett styrkepass. Persade i knäböj & ja, de va ju rätt gött!

..efter de mötte jag upp Vicsan & världens bästa picadeli tjejer på vårruset & byggde ett snyggt tält & tjoade omkring. Det var här min dag blev sådär klyschigt fulländad.  

Vi hade så himla kul, hela dagen & kvällen. Tillsammans och med alla som kom och hälsade på oss. När jag kom hem kunde jag inte sluta le & det sitter i idag med! TACK :)
Att Göta, min kära klubb dessutom styrde upp bästa vårruset va lixom bara körsbäret högst uppe på gräddglassen!

Här kommer "the picadeli gang" & lite andra godbitar från gårdagen :)

Helt klart ett vårRUS, mår så gött! Hoppas ni mår minst lika fint :)
Kram på Er






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar